👈 تبلیغات: بدون تبلیغ 👉

پاورپوینت در مورد مراحل اجرای شیوه ی محوری

ارتباط با ما

... دانلود ...

توضیحات محصول

پاورپوینت در مورد مراحل اجرای شیوه ی محوری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 36 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

مراحل اجرای شیوه ی محوری
بسم الله الرحمن الرحیم
مثلاً فعالیت شماره (1) پایه ی دوم را به آن ها می دهد. و می گوید:
** بچه ها شما باید ابتدا دروقت اول این جلسه چندکار را انجام دهید.
** من برگه ای را که دستورکارتان را مشخص می کند، دراختیار شما قرار می دهم. برای انجام دادن این کار( 15) دقیقه وقت دارید. (دستور کارشامل موارد زیر است:)
شکل پنج جانور مختلف را نقاشی کنید. این نقاشی هر جانور را درمحل زندگی اش نشان دهد.
فکر می کنید چرا جانورانی را که نقاشی کردید در چنین محل هایی زندگی می کنند؟ نظر خود را در یک جمله بنویسید.
می توانید با هم درباره ی محل زندگی جانوران گفت و گو کنید.
نام پنج جانور را که درمحل زندگی شما زندگی می کنند را بنویسید.
معلم برای اجرای برنامه به «شیوه ی محوری» درکلاس شش پایه ای که مثال زده شد، کارهای زیر را به ترتیب انجام می دهد:
1-قبل از شروع تدریس مستقیم درمحور(1)، ابتدا فعالیت شماره ی یک را که از قبل برای دیگر محورهای اصلی تدریس تهیه کرده بود دراختیار هر یک از محورهای اصلی (2و3) این جلسه که دانش آموزان پایه ی دوم و سوم هستند قرارمی دهد. و همچنین تکلیف خودآموزی و تمرینی را هم که برای محور فرعی تهیه کرده است در اختیار دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم قرار می دهد.
فعاليت محور2
** بچه ها، وقتی من پایه ی اول را درس می دهم، شما مشغول انجام دادن فعالیت ها شوید. من در این 15دقیقه به شما سرمی زنم. اگر سوالی داشتید فقط درآن وقت می توانید بپرسید. این فعالیت شما به درس امروز ارتباط دارد. کاملاً به انجام دادن آن دقت کنید. ( معلم پیش بینی کرده است انجام دادن این فعالیت به 15 دقیقه زمان نیاز دارد.)
در این شیوه از آموزش، پایه ی دوم هم از همان شروع جلسه ی آموزشی فعال شده اند. زیرا باید برای تمام کردن کارشان در 15 دقیقه، بلافاصله مشغول انجام دادن آن شوند. این نوع آموزش غیرمستقیم و دانش آموز محوری، خاص کلاس چندپایه است.
2-فعالیت شماره ی (1) مربوط به محور(3) یعنی پایه ی سوم راکه ازقبل برای این جلسه ی آموزشی تهیه کرده بود به آن ها می دهد و می گوید:
** بچه ها شما باید ابتدا دراین جلسه چند کار را انجام دهید.
** من برگه ای را که دستورکارتان را مشخص می کند دراختیار شما قرار می دهم. برای انجام دادن کار (30) دقیقه وقت دارید. (دستورکار شامل موارد زیراست :)
بچه ها برای شما متن ساده ای تهیه کردم که به درس امروز هم ارتباط دارد. به دقت مطالعه کنید. در پایان آن چند پرسش طرح شده است بایدبه آن ها پاسخ دهید. (یادآوری: سطح پرسش ها بالا تر است .)
پس از مطالعه باید دو نوع زندگی شهری و روستایی را مقایسه کنید. و نظرتان را درباره ی هر کدام از آن ها در یک جمله بنویسید.
فعاليت محور3
جدولی تهیه شده است. باید شباهت ها وتفاوت های این دو نوع زندگی را در آن ثبت کنید.
در پایان با هم گفت وگو کنید و نظرات خود را با یکدیگر در میان بگذارید. می توانید نظرات خود را روی تابلوی شماره دو کلاس بنویسید. (درصورتی که تابلو در جهت دیگر کلاس روی دیوار نصب باشد.)
** بچه ها تا وقتی که من پایه ی اول و دوم را درس می دهم، شما باید مشغول انجام دادن فعالیت ها باشید. من در این 30 دقیقه چند بار به شما سر می زنم. اگر سوالی داشتید فقط در آن زمان بپرسید. این فعالیت به درس امروز شما ارتباط دارد. کاملا به انجام دادن آن دقت کنید. (معلم پیش بینی کرده است انجام دادن این فعالیت به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. پایه ی سوم هم مانند پایه ی دوم از همان شروع جلسه فعال می شوند. زیرا آن ها هم باید بلافاصله مشغول انجام دادن کارشان شوند. تا بتوانند بموقع به پایان برسانند.)

 

پاورپوینت در مورد دوره بعد از زایمان پاورپوینت در مورد روش مناظره پاورپوینت در مورد درس پنجم زمين پويا علوم پایه ششم پاورپوینت در مورد Trends in Invasive Infection with MRSA